Bel ons:

Openingstijden:

Ma-Vr: 08:00 - 17:00

Ons jaaroverzicht van 2022

Met het nieuwe jaar in het vooruitzicht, blikken wij terug op 2022. Dit jaar bestaat Boerboom Nijmegen alweer 27 jaar. Het lange bestaan weerhoudt ons natuurlijk niet om aan de weg te blijven timmeren. De bouwsector blijft in beweging en externe factoren hebben invloed op ons als bouwbedrijf gehad. Hoe kijken wij terug op dit jaar?

Intern - medewerkers

In 2022 zijn bij ons vier nieuwe medewerkers in dienst getreden. Zo hebben wij Sandra (administratie/planning), Hans (machinale houtbewerking) en Tim (werkvoorbereider) welkom geheten. Niek is na zijn stage bij ons als timmerman aan de slag gegaan.

Naast medewerkers zijn bij ons tevens vier stagiairs begonnen. Lucas, Bas en Ahmed vervullen de stage als timmerman en Luc doorliep de stage als werkvoorbereider.

Peter en Hans zijn dit jaar extra in het zonnetje gezet. Hans is bij ons al 12,5 jaar timmerman. Peter is maar liefst 25 jaar in dienst bij Boerboom Nijmegen en is de spil in het bedrijf die kantoor en buitendienst verbindt. Ter ere van dit jubilea is er een personeelsuitje georganiseerd en afgesloten met een BBQ.

Nieuwe samenwerkingen

Naast de bestaande samenwerkingen, zijn er een tweetal nieuwe opgestart. Zo werken wij sinds 2022 samen met Talis/Cuppens waarvoor Boerboom Nijmegen de klachtenonderhoud, en diverse BKT renovaties voor panden uit handen neemt. Voor Doornroosje heeft Boerboom Nijmegen de foyer in de zomer gerenoveerd en uitgebouwd.

Bouwproducten innoveren en Boerboom Nijmegen volgt de trends op de voet. Dit jaar zijn wij gestart met een test van de Fibo wandpanelen. Meer daarover kun je in het eerder verschenen nieuwsbericht lezen.

Bouw in het algemeen

Gelukkig kunnen we inmiddels spreken van een post corona tijdperk waarin iedereen weer op kantoor kan werken. Ongeacht de sector, heeft iedereen last van de energiecrisis en de geopolitieke spanningen tussen Rusland en Oekraïne. Dit resulteert in het moeilijker verkrijgen van bouwmaterialen en stijgende energieprijzen.

Cijfers op een rijtje:
Totaal aangenomen projecten afgerond 2022: 320
Totaal klachtenbonnen afgerond 2022: 2400

Boerboom Nijmegen kijkt uit naar een nieuw succesvol bouwjaar in 2023.